Two Tags Holder

Afgelopen weekend kwam Michelle naar Den Haag voor een training met de Pinkies uit Nederland. We hebben het erg leuk gehad. Natuurlijk hebben we ook geswapt. Dit houdertje met daarin een Snicker heb ik gemaakt.

* * *

Last weekend Michelle came to Den  Haag for a training with the Dutch Pinkies. We had a great time. Ofcourse we did a swap and I made this holder with a mini Snicker inside it.




Cardstock : Crumb Cake, Baja Breeze, Whisper White
Stamps : Bloomin' Marvelous, Distressed Dots
Ink : Baja Breeze, Early Espresso
Punches/ Dies : Two Tags Bigz, Bitty Butterfly, Labels Collection Framelits
Ribbon : 1/2" Baja Breeze Seam Binding
Misc : Stampin' Dimensionals, Paper Piercing Pack Festive



2 opmerkingen

  1. Zeer leuke verpakkingen, ook je kaarten vind ik super! Ik word zeker volger, tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Dit vind ik nu eens super, leuk om te geven maar denk om te krijgen is het zeker even tof.

    Kun en wil je het modelletje op je blogbzetten of doormaken aub?

    Je zou er mij een enorm groot plezier mee doen, we zitten namelijk met communicanten in de familie vandaar.

    Mijn mail,adres is lottenieuborg@hotmail.com

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen