Lift Challenge #45

De afgelopen week kreeg ik heel wat producten uit de nieuwe catalogus binnen. Hoe blij kan je zijn met zoveel nieuwe spullen ! De nieuwe kleur Smoky Slate vind ik prachtig, die zal ik nog wel vaker gaan gebruiken !

Ook de nieuwe stempels uit de set Flower Shop en de bijbehorende pons vind ik helemaal het einde...  Er zijn eigenlijk veel meer nieuwe producten waar ik meteen voor gevallen ben. Je zal binnenkort weer eea langs zien komen.

Gister ben ik meteen aan de slag gegaan met een kaart voor de Lift Challenge.



Designer Paper : Afternoon Picnic
Cardstock : Smoky Slate, Coastal Cabana
Inkt : Smoky Slate, Coastal Cabana
Stempels : Flower Shop, Six Sided Sampler
Punches/ Dies : Pansy
Misc :  Stampin' Dimensionals, Basic Jewel Rhinestones


Bedankt voor het langskomen !


5 opmerkingen

  1. Helemaal geweldig. Wat een prachtige kleuren he.. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! leuk om je eens bij de liftchallenge voor bij te zien komen! De bloemen zijn ook bij mij op de mat gevallen, zo leuk!! Je liftkaart is erg mooi, en erg leuk dat je meedoet, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Een beetje CAS, jouw kaart! Inderdaad een prachtige kleur inkt en mooie stempels. Leuk dat je meedoet met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje. De kleurencombi vind ik super mooi! Lekker Clean and simple je kaart, leuk! Bedankt voor het meedoen aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen