Open Huis nieuwe catalogus & Share

Open Huis

Vanaf morgen gaat ie online : de nieuwe catalogus voor het komende jaar. En oh, wat een prachtige nieuwe producten staan er weer in !

Je kan een exemplaar van de catalogus bij me kopen voor 3,50. Wil je dat ik 'm opstuur dan komen er nog wat verzendkosten bij.
De nieuwe catalogus mag je natuurlijk ook komen ophalen ! Dat kan ook op vrijdag 5 juli, want dan heb ik open huis. Van 10.00 - 16.00 mag je langskomen om een aantal van de nieuwe producten te bekijken. Ik verkoop ook een groot gedeelte van mijn eigen retired producten. Koop je voor 25 euro aan mijn retired spullen, dan krijg je van mij vijf euro korting op een bestelling uit de nieuwe catalogus. Bij 50 euro is dat al 10 euro ! De korting is alleen geldig op 5 juli.

Wil je producten bestellen, maar kan je niet op 5 juli ? Je bestelling mag je ook doormailen, op 5 juli  ga ik eea bestellen. Zorg dat je bestellen EN betaling dan donderdag 4 juli binnen is.

Die dag zal ik ook een drietal make and takes doen. Wil je daar aan meedoen, dan is het verstandig een plekje te reserveren. De make and takes zullen zijn om 10.30, 12.30 en 14,30. De kosten voor een make and take zijn 5 euro PER make and take. Wil je ze alle drie doen (het zijn drie verschillende), dan betaal je er maar twee. Per make and take heb ik plek voor 8 personen.
Natuurlijk wordt er ook voor de inwendige mens gezorgd : koffie, thee en wat lekkers... Voor 4 euro kan je ook meelunchen. Graag wil ik dat van te voren weten.
De betaling voor de make and takes (en eventueel lunch) graag vooraf overmaken, zodat je verzekerd bent van een plekje ! Nadat je je hebt opgegeven ontvang je van mij een email met de verdere gegevens.

Kom je naar mijn open huis ? Geef je dan op via de {mail} ovv Open Huis.


Share

Vind je het dessign papier en het lint van Stampin' Up! zo mooi, maar wil je niet alles aanschaffen ? Dan heb ik de uitkomst voor je ! Doe mee met de share !

Van het dessign papier ontvang je in totaal 156 dubbelzijdige velletjes van 15 x 15 cm. Dat zijn alle dessigns m.u.v. de paper stacks. De kosten hiervoor zijn 43,90.

Van het lint ontvang je maar liefst 50 meter in totaal ! En hier betaal je dan 49,10 voor.

Geef je gauw op, want eind deze week ga ik bestellen !


Geen opmerkingen