Merry...

Het weekend is voorbij gevlogen ! Het was een druk, maar heel gezellig weekend. Zaterdag met de kinderen naar Ouwehands Dierenpark geweest, zaterdagavond uit eten geweest en gistermiddag hebben we de 84e verjaardag van mijn oma gevierd met de hele familie. Ik heb al 18 neefjes en nichtjes, dus kan je nagaan dat het met hun aanhang/ kinderen en al mijn ooms en tantes een drukke bedoeling was !

Voor nu weer een kerstkaartje. Ik heb 'm heel simpel gehouden en er is ook nauwelijks bij gestempeld. Het papier uit de nieuwe mini catalogus vind ik prachtig, met name het papier met de grote witte stippen is favoriet ! Die zal ik de komende tijd vaker gaan gebruiken ! Op een Whisper White basiskaart heb ik van het Season of Style papier een paar banners geplakt, dit aangevuld met een banner van Cherry Cobbler en een bannetje gemaakt van het Season of Style Washitape. En weer heb ik de thinlits gebruikt om het woord 'Merry' uit te stansen.


Onder de foto's vind je thumbnails met producten die ik gebruikt heb. Klik je op een van de thumbnails, dan kom je op mijn Stampin' Up! pagina terecht waar je online kan shoppen (button rechtsboven op de pagina).






1 opmerking

  1. Prachtig kerst kaartje! en wat leuk zo met zn alleen naar de dierentuin te gaan :)

    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen