Mixed Bunch


Tijdens het opschonen van mijn computer kwam ik deze kaart weer tegen en bedacht me dat ik deze nog niet geblogd had ! Deze kaart hebben we een paar maanden geleden gemaakt tijdens een workshopdagje bij mij thuis.
Doordat de kaart scheef gesneden is geeft dat een heel leuk effect wanneer de kaart dichtgeklapt is. We hebben de set Mixed Bunch gebruikt. Het is een van mijn favoriete stempelsets, vooral de bloem op de kaart gebruik ik regelmatig...


Over drie dagen stopt de actie van 25% korting op de 25 geselecteerde stempelsets, dus wil je nog wat bestellen, geef je bestelling door op : krista.driessen@gmail.com.
Online shoppen kan ook, klik dan {hier}.

Onder de foto's vind je thumbnails met producten die ik gebruikt heb. Klik je op een van de thumbnails, dan kom je op mijn Stampin' Up! pagina terecht waar je online kan shoppen (button rechtsboven op de pagina).




Geen opmerkingen