Nieuwe promoties !




Alweer heeft Stampin' Up! een paar nieuwe promoties ! Allereerst kan ik jullie vertellen dat Stampin' Up! vanwege haar 25 jarig bestaan 25 stempelsets aanbied met 25% korting !! Deze korting geldt vanaf vandaag tot 28 oktober. Hoe gaaf is dat ! 

{Hier} vind je een lijst met paginanummers  waar je alle stempelsets kan terugvinden in de catalogus en {hier} om de plaatjes erbij te bekijken in mijn webshop.

* * *


Ten tweede heeft Stampin'  Up! een tweetal nieuwe dies ontworpen ! En niet zomaar dies, met deze kan je een soort flipkaart maken, echt te gek ! Ik heb de mijne al kunnen pre-orderen en ik heb ik er al mee gespeeld. 

Bekijk het filmpje maar eens !



Label Card Thinlits Die 133479  39,95 
Circle Card Thinlits Die 133480 39,95
Klik {hier} om de producten te bekijken in mijn webshop !


Donderdagochtend ga ik weer een verzamelbestelling doen, mocht je een van deze nieuwe producten willen bestellen of producten uit een van de huidige catalogi, dan mag je je bestelling doormailen op : krista.driessen@gmail.com.

Bij een totaal van 200 euro aan bestelde producten geef ik de hostesscredits weg ! Het maakt niet uit hoeveel je bestelt, je dingt gewoon mee.
Bij 200 euro ontvang je dan 30 euro aan hostesscredits en dat bedrag kan oplopen wanneer je meer bestelt.  Voor 30 euro extra producten uitzoeken is toch helemaal te gek ! 
De bestelling wordt bij mij thuis afgeleverd en mag afgehaald worden. Natuurlijk kan ik ook verzenden, dat kan al met pakketpost (DHL) voor 4 euro !


Fijne dag !!



Geen opmerkingen