Notitieboekjes


Deze standaard notitieboekjes heb ik al een tijd in huis. Ik heb ze maanden geleden eens bij Hema gekocht.
Van de week had ik weer het nieuwe ribbon (ruffled stretch trim) in mijn handen en bedacht dat het wel leuk zou zijn als sluiting voor een van de boekjes. Dus heb ik het bestaande elastiek van het boekje af gepeuterd en de ruffled stretch trim eraan vast gemaakt. Tadaaaa !
Het is natuurlijk ook heel goed te gebruiken bij boekjes waar niet standaard een elastiek omheen zit.

Ik kon het weer niet laten de kleur Coastal Cabana te gebruiken ;-) De Gorgeous Grunge stempels passen er perfect bij. Ik vind vooral de spetters zo leuk, net alsof je hebt zitten knoeien...


Onder de foto's vind je thumbnails met producten die ik gebruikt heb. Klik je op een van de thumbnails, dan kom je op mijn Stampin' Up! pagina terecht waar je online kan shoppen (button rechtsboven op de pagina).








2 opmerkingen

  1. Wauw wat zijn deze notie boekjes geweldig!! Wij hebben ze ook nog liggen maar we hebben er nu wel een erg leuk idee voor gekegen! Dankjewel :)

    Wij wensen je een fijn weekend toe!
    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Krista,
    leuk he die notitieboekjes pimpen, ben er sinds kort ook mee bezig. Altijd leuk als bedankje bij een bestelling. (Ik haal zelf zulk soort boekjes bij de A....n).
    Je maakt leuke dingen, past qua stijl precies in mijn straatje.
    Sinds deze week ben ik lid van de Pinkies, dus we zullen elkaar vast nog wel eens ergens tegenkomen.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen