Notitieboekjes


Een beetje van mezelf en een beetje van mijn naamgenootje... Helemaal leuk vind ik het om kleine notitieboekjes wat te 'pimpen'.
Ik heb gebruik gemaakt van de In Color inkt en ruffled stretch trim  om de boekjes wat op te leuken. Het geponste vlindertje van het zilver glimmer papier maakt het helemaal af. Leuk toch ?






Morgenochtend ga ik weer een verzamelbestelling doen, mocht je wat willen bestellen,dan mag je je bestelling doormailen op :krista.driessen@gmail.com.

Bij een totaal van 200 euro aan bestelde producten geef ik de hostesscredits weg ! Het maakt niet uit hoeveel je bestelt, je dingt gewoon mee.
Bij 200 euro ontvang je dan 30 euro aan hostesscredits en dat bedrag kan oplopen wanneer je meer bestelt.  Voor 30 euro extra producten uitzoeken is toch helemaal te gek ! 
De bestelling wordt bij mij thuis afgeleverd en mag afgehaald worden. Natuurlijk kan ik ook verzenden, dat kan al met pakketpost (DHL) voor 4 euro !




Geen opmerkingen