Envelope Punch Board, korting & een tag





Eindelijk mag ik je vertellen dat het Envelope Punch Board te koop is ! Het is een prachtige tool om envelopjes en andere projecten te maken.

Met het Envelope Punch Board kan je enveloppen maken in elk formaat dat je wilt, er zijn wel 66 verschillende maten te maken, het is een  lichtgewicht en heel makkelijk in gebruik. Het Envelope Punch Board bevat ook een scoring tool waarmee je je vouwlijnen mooi scherp kan maken. En het mooiste is dat het Envelope Punch Board ook in de volgende jaarlijkse catalogus staat !
Bekijk het filmpje maar eens...



133774 Envelope Punch Board 24,95


* * * 


 Vanaf nu tot 30 november 2013 ontvang je 20% korting op de Tag It bundels. Hiermee decoreer je in een handomdraai die leuke doosjes die in de bundle zitten.

De Holdiday Tag It Decorative Box Bundle (135811 - 24,50) bevat 
Stamp a Tag Kit
10 yard Cherry Cobbler 1" Stitched Edge Grosgrain Ribbon
Decorative Window Gift Boxes (6 stuks)

De Holiday Tag It Extra-Large Box Bundle (135812 - 23,50) bevat
  Stamp a Tag Kit
10 yard Cherry Cobbler 1" Stitched Edge Grosgrain Ribbon
Extra-Large Gift Boxes (3 stuks)


Klik op de afbeelding om te vergroten.


* * *

Tijdens een stempelmiddagje heb ik deze tag gemaakt. Ik heb de tag gesneden uit Very Vanilla cardstock. Met de Dictionary achtergrondstempel heb ik met Crumb Cake op de tag gestempeld. De randen zijn ook geponst met Crumb Cake.
Op de op een na grootste stempel uit de set Festive Flurry heb ik het nieuwe goud glitter gedaan. Eerst heb ik een afdruk gemaakt met Versamark inkt, vervolgens heb ik er Heat & Stick Powder op gedaan, dat met de Heat Tool verwarmd en er daarna gauw glitter op gedaan. Dit alles weer even verwarmd met de Heat Tool, zodat de glitters er op blijven zitten.


Onder de foto's vind je thumbnails met producten die ik gebruikt heb. Klik je op een van de thumbnails, dan kom je op mijn Stampin' Up! pagina terecht waar je online kan shoppen (button rechtsboven op de pagina).






Geen opmerkingen