Freshly Made Sketches #117


Zijn jullie er al klaar voor ? Oliebollen, appelflappen, champagne en vuurwerk ingeslagen ?
Wij zijn vanavond lekker thuis met de kinderen, ik ben benieuwd hoe Alec het nu gaat beleven, hij is net drie en zal het volledig bewust gaan meemaken... Sem is erg bang voor de harde knallen, maar vindt het ook erg spannend allemaal.
We gaan het in elk geval gezellig maken thuis.

Zo aan het eind van het jaar moet ik altijd even terugdenken. Wat is het jaar voorbij gevlogen. Mijn tweede jaar als Stampin' Up! demonstratrice, veel gemaakte projecten, workshops, party's, niet te vergeten alle Stampin' Up! bijeenkomsten en als kers op de taart natuurlijk convention !
Ook in 2014 gaan we hiermee door, ik heb er zin in, er staat weer veel leuks op de agenda (binnenkort hierover meer), kortom : we gaan er weer een creatief jaar van maken !

Bij deze post ik het laatste kaartje van 2013... Het is een kaart gemaakt naar aanleiding van de schets van de Freshly Make Sketches.
Het designer papier dat ik gebruikt heb is papier van de Sale-A-Bration dat over een maandje begint. Het leuke van demonstratrice zijn, is dat je altijd alles kan pre-orderen :-) Ik ben nu al gek op het stipjes papier.
Binnenkort ook meer SAB nieuws !

Voor nu wens ik jullie een heel goed uiteinde en tot volgend jaar !!!







Geen opmerkingen