PPA185: Sketch Challenge


Hebben jullie heerlijke dagen gehad ? Wij hebben rustige kerstdagen gehad, eerste kerstdag lekker gegourmet bij mij thuis en tweede kerstdag bij mijn ouders aangeschoven. Het is nog nooit gebeurd dat ik niet uitgebreid gekookt heb met kerst, maar het beviel me wel !

Tussendoor ben ik nog bezig geweest met een paar projecten en heb ik wat kaartjes gemaakt. Deze kaart heb ik gemaakt voor de Paper Pals Arts challenge. Ik heb gebruik gemaakt van een schattig stempeltje dat staat in de nieuwe Spring/ Summer catalogus die binnenkort uitkomt.








2 opmerkingen

  1. Die hartvormige stempel is echt heel leuk Krista!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaah wat een schatje! En wat een geduld, al die hartjes apart inkleuren! Xx Erna

    BeantwoordenVerwijderen