SU-per Challenge #21

Wat vliegen de dagen voorbij ! Nog even en het is kerst ! Op het moment ben ik druk met de kerstkaarten, binnenkort zal ik ze bloggen...
Daarnaast ben ik bezig met het bedenken en voorbereiden van een paar leuke workshops voor in het nieuwe jaar. En er komt nog meer leuks aan, houd de blog of Facebook in de gaten !

Vanaf vandaag kan je meedoen met een nieuwe uitdaging van het SU-per blog. Deze keer is het een schets. Doen jullie ook mee ? Er zijn elke keer ook leuke prijsjes te winnen die door de dt-leden beschikbaar zijn gesteld.



Dit is mijn kaartje geworden. De Flurrie in de kleur Pool Party en die met het Glimmer Paper heb ik zo gerild dat het 3d flurries zijn geworden. Even wat dotten lijm uit het lijmpistool er tussen en tadaaaaaa...








2 opmerkingen

  1. Ik heb die set ook liggen en moet hem zeker snel eens gaan gebruiken, dat 3D effect door te vouwen is echt super COOL.
    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel mooi kaartje geworden.

    groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen