Kadokaartje


Afgelopen weekend hadden we een verjaardag, de jarige wilde graag Donald Duck pockets hebben, maar omdat ik niet aan wilde komen met boekjes die hij al heeft, heb ik maar een kadokaart gekocht. Natuurlijk wilde ik niet de originele verpakking gebruiken.
Ik heb de Thinlit Card Dies er maar weer bijgepakt ;-) Dit keer heb ik het stuk cardstock nog langer gemaakt, zodat ik aan een kant een pocket kon maken waar ik de kadokaart in kon doen.
Ik heb geprobeerd er een stoere jongenskaart van te maken, want als je 9 wordt mag het niet meisjesachtig lijken !

Het DSP en de tekststempel voor op de kaart kan je terugvinden in de nieuwe lente/ zomer catalogus die volgende week ingaat. De tekststempel op de achterkant staat in de SAB folder, die ook volgende week ingaat.

Vrijdag de 24e ga ik er nog een verzamelbestelling uit doen, heb je wat nodig, stuur je verlanglijst naar krista@zokris.nl en zorg dat je betaling ook op tijd binnen is !






1 opmerking

  1. Wat een super kaart Krista! Goed idee om de gift card erin te verwerken.
    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen