Nog een paar thinlit kaartjes.

En weer heb ik de framelit card dies er bij gepakt. Dit keer heb ik twee kaartjes gemaakt, een met de circle card thinlit die en de label card thinlit die. Ook heb ik er dit keer weer een extra lange kaarten van gemaakt. Onderaan de post laat ik je zien hoe ik ze heb gemaakt.

Deze label kaart heb ik gemaakt met Real Red cardstock, het DSP dat ik gebruikt heb staat in de nieuwe lente/ zomer catalogus en past er mooi bij.
De gebruikte stempel op de voorkant van de kaart is uit de set 'Love You More' en staat in de flyer 'Whole lot of Love' en is nog te bestellen tot 27 januari.
De stempel op de achterkant van het label komt uit een superleuke stempelset uit de nieuwe lente/ zomer catalogus. Ook de stempeltjes van de vlaggetjes komen uit deze catalogus.





Deze materialen heb ik er bij gebruikt :


Met de circle card die heb ik onderstaande kaart gemaakt. Het leuke is dat bij de thinlit card die ook allerlei leuke andere kleine dies horen.
De wereldbol stempel en de tekst daarbij komen uit de folder 'Whole lot of Love' en is nog tot 27 januari te bestellen. Het papier komt uit de nieuwe lente/ zomer catalogus, net als de stempel op de achterkant van de cirkel.
De vlaggetjes binnenin de kaart zijn gemaakt met de stempel en bijpassende framelit set 'Hearts a Flutter', een framelit uit een van de thinlit card die sets en een banner pons, welke in de SAB catalogus staat.
Het woord 'love' heb ik met de Expression Thinlits uit Glimmer Paper gestanst.








Deze materialen heb ik er bij gebruikt.





Om een extra lange kaart te maken neem je een stuk cardstock van 21,5 x 13,5.
Kijk op onderstaande foto hoe je het cardstock door je thinlit haalt. Het stuk cardstock links op de foto wordt dan niet gestanst, er komt wel een lijn in door de druk van je die-cut machine. Maar dat is juist de bedoeling, deze lijn vouw je en klaar is de basis van je extra lange kaart.



Zo ziet je cardstock eruit als je het door je die-cut machine gehaald hebt met de thinlit. 



En op deze wijze vouw je je cardstock. Makkelijk toch ?




2 opmerkingen

  1. Helemaal fan van deze 'thinlit kaartjes'! Ik vind ze superleuk en een hele leuke extra verrassing binnenin!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen