Pinkies Weekend





Wat een geweldig weekend heb ik gehad ! En ik denk dat ik ook namens de andere Pinkies kan spreken.
Wat zijn Pinkies, hoor ik je al denken. Pinkies is onze teamnaam. Alle Stampin' Up ! demonstratrices onder Michelle Last, heten de Pinkies, wij van het Nederlandse deel noemen ons de Dutch Pinkies.
Met een paar directe downlines en hun downlines was de groep vorig jaar beduidend kleiner en waren we met een stuk of 15 dames, moet je nu kijken ! En niet eens alle Dutch Pinkies waren er...

Zaterdag ben ik al vroeg naar Beekbergen gereden, want daar werd het weekend gehouden. Drie andere Pinkies en ik hebben een inspiration station gemaakt en die moest klaargezet worden voordat de anderen zouden komen. Voor mijn inspiration station heb ik hostess gifts gemaakt. De hostess (gastvrouw) waar ik een party kom geven krijgt altijd een kleinigheidje.
Binnenkort zal ik op mijn blog het een en ander beter laten zien en eventueel een beschrijving/ patroontje plaatsen.


Vanaf 10.00 uur was er thee/ koffie met wat lekkers, kon er geswapt worden en werden onze inspiration stations bekeken. 

Na een uurtje begon de training en zelfs Damir Basic van het hoofdkantoor van Stampin' Up kwam even langs !
De hele dag zijn we voorzien van enorm veel informatie, hebben veel gekletst met elkaar en veel lol gemaakt. Tussendoor werden er nog Prize Patrols gedaan, helaas heb ik niks gewonnen, ook met de loterij niet...  Maar een hoop anderen zijn heel blij naar huis gegaan en da's ook wat waard toch ?
Eind van de dag zijn we met een heel stel nog ergens gaan eten. Ook hebben we in Beekbergen overnacht. 

Vandaag begonnen we de Craft Reward Day om 10.00 uur. We kregen allemaal een kit gevuld met alle benodigdheden en instructies om een paar geweldige projectjes te maken, bedacht door Michelle en drie andere Pinkies. 
Helaas heb ik vandaag niet alles af gekregen, maar binnenkort ga ik alles afmaken en zal ik het posten. 

Ik ben nu nog aan het nagenieten, ik heb alle gekregen swaps bekeken (mijn kinderen hebben de chocola uit sommige swaps er al uitgepikt). Het leuke was dat ik gewoon een aantal swaps heb gekregen, terwijl ik niks te ruilen had ! Ik heb dit keer gewoonweg geen tijd gehad omdat ik druk geweest ben met het inspiration station.

Jij kan ook een Pinkie worden en aanwezig zijn bij dit soort evenementen. Word Stampin' Up! demonstratrice, of je nu hobbydemo wilt zijn of er een business van wilt maken, dat maakt niet uit. 
Bijkomend voordeel is dat je als demonstratrice altijd met korting bij Stampin'  Up! kan kopen ! Je mag altijd mailen of bellen voor meer informatie. Ook {hier} kan je wat informatie lezen.
Of weet je nu al dat je wilt gaan beginnen, kan je je ook direct via onderstaande button aanmelden, zoek op Krista Driessen en je komt op mijn pagina.















Geen opmerkingen