Tool Thursday

Af en toe zal ik je op donderdag eens wat handige tools van Stampin' Up! laten zien.

Vandaag staat de Stamp-a-ma-jig centraal. De Stamp-a-ma-jic is een heel handige tool voor iedereen die een stempelafdruk op een bepaalde plek wil hebben.

Ik vind het moeilijk om een tekststempel echt recht te stempelen. Voorheen was ik aan het klooien, uiteindelijk lukte het wel, maar met de Stamp-a-ma-jic gaat het zo makkelijk en snel ! Ik ben helemaal om.  De Stamp-a-ma-jic gebruik ik bijna bij elke kaart en niet alleen bij het gebruik van tekststempels. Ik vind het een echte musthave !

Hier kan je een tweetal filmpjes van YouTube bekijken hoe de Stamp-a-ma-jic werkt. In het tweede filmpje laat Jenny zien hoe het werkt met stempels op hout en ook met stempels die je gebruikt met een clear block.




Geen opmerkingen