Veel nieuws !

Vanaf vandaag is het zo ver ! De Sale-A-Bration is gestart en de Spring/ Summer catalogus is ingegaan ! Aan de linkerkant van mijn blog kan je de digitale catalogi bekijken.
Wil jij een party houden deze periode en kans maken op extra hostess credits en gratis SAB producten ? Mail me voor meer informatie of om een afspraak te maken.

Hier onder vast een kleine selectie van de gave SAB producten...







* * * 



Ook is vanaf vandaag de Texture Boutique Embossing Machine te koop !
Deze machine is handzaam en alleen geschikt om te embossen, super handig ! De machine kost 35.95 en kies je nog een paar andere producten, dan mag je al een Sale-A-Bration item uitzoeken !

Bekijk de flyer {hier}. Bekijk ook het filmpje eens...


  



* * *

Ik heb net mijn nieuwsbrief verstuurd, mocht je de nieuwsbrief ook willen hebben, laat maar weten, dan voeg ik je toe !

Ook heb ik de agenda een update gegeven. Klik {hier} om de agenda te bekijken.
Je kan je ook al opgeven voor een van de classes/ workshops.




Geen opmerkingen