SU-per challenges #28 : Kleurenchallenge





Er staat weer een heel leuke kleurenuitdaging op het SU-per challenge blog klaar. De kleurencombinatie vind ik prachtig ! Ik hoop jullie ook. Je kan je eigen bijdrage uploaden op het blog en eens in de paar weken is er nog een leuke prijs te winnen ook ! Hoe leuk is dat !

Ik vond het zo jammer dat het leuke stipjes papier van het Season of Style dsp retired is, maar gelukkig is dit design terug te vinden in de Fresh Prints Paper Stack uit de voorjaars/ zomer catalogus ! Dit blokje zit vol leuke printjes, de blaadjes zijn ongeveer maat a6. De Paper Stack kost 8,50.

Dit is mijn bijdrage, met het leuke stipjes papier :-) Een van mijn favorieten is nog steeds de Mixed Bunch set, met name de bloem die ik gebruikt heb. De bloem heb ik twee keer gestempeld in Coastal Cabana en twee keer uitgeponst. Van de bovenste bloem zijn de blaadjes iets opgekruld zodat het een 3d effect geeft.
Het hart van de bloem is een soort knoopje, het heet In Color Boutique Details. Van alle In Color kleuren zitten er een paar van dit soort knoopjes in een doosje.







1 opmerking