Tag Topper Punch + challenge

Een van mijn favorieten uit de nieuwe Spring/ Summer catalogus is de Tag Topper Punch. Deze pons is niet alleen te gebruiken om tags te maken, maar je kan er zoveel meer mee ! De komende tijd zal ik je wat projecten laten zien, gemaakt met de Tag Topper Punch.

Voor vandaag is het een doosje geworden. Ik had nog een doosje met roze/ witte Tic Tac, deze had ik speciaal gekocht (en bewaard ;-) voor een projectje als deze. Nu dat het bijna Valentijnsdag is leek het me wel leuk om iets te maken waar ik het doosje Tic Tac in kon stoppen.






Het doosje is hartstikke makkelijk te maken. Je neemt een strook cardstock van 5 x 28,5. Ril op 13 en 15,5 en pons de twee uiteinden met de Tag Topper Punch.
Snijd dan twee stukjes cardstock van 9 x 3,5 cm. Ril deze op de lange kant op 0,5 en 3 cm. Deze twee stukjes kan je vastplakken aan de strook en klaar is het doosje al. 
Makkie toch ?

Ik daag jullie uit om ook een project te maken met de Tag Topper ! 
Link hier onder je, nog niet eerder geposte, project en win een Stampin' Up! pakketje*.
Maandag 3 maart ga ik de inzendingen bekijken en lezen jullie wie het Stampin' Up! pakketje gewonnen heeft !
* Deze challenge staat los van Stampin' Up! zelf, ZoKris stelt het pakketje ter beschikking.




Geen opmerkingen