SU-per Challenge #36: Kleurenchallenge




Hoi hoi ! Vanaf vandaag kan je weer meedoen met een nieuwe challenge op het SU-per Challenges Blog. Deze week hebben we weer een kleurenchallenge.

Ik heb er voor gekozen een kaart te maken met een uilpons. Eerst heb ik uit het voorste deel van de  kaart een cirkel geponst. De uil heb ik aan de binnenkant van de kaart geplakt, zodat ie door de cirkel heen kijkt.

Met de uil kan je niet alleen heel leuk verschillende uiltjes maken, maar je kan er meer dieren mee maken. Google maar eens op 'punch art owl stampin up'.

Ik ben heel benieuwd naar jullie bijdragen, doen jullie ook mee met de uitdaging ?





Deze materialen heb ik gebruikt om de kaart mee te maken.

2 opmerkingen

  1. Cute!

    Jouw verslaving is op dit moment de hardwood stempel hihi, hij is echt leuk!!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een scheetje he, die uil. Ik heb hem ook en hij is zoooo leuk!! Je kaart is erg grappig geworden.

    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen