Demo worden, Opruiming & Weekly Deals...

Vanuit een regenachtig Huizen wil ik jullie een aantal te gekke acties niet onthouden...

Demonstratrice van Stampin' Up! worden ?

Twijfel je of je in wilt stappen als demonstratrice van Stampin' Up! ? De komende vier weken maakt Stampin' Up! je het heel makkelijk, want instappen kan nu al voor 65 euro ! Je betaalt 65 euro, maar je mag voor 70 euro producten uitzoeken.
En je valt met je neus in de boter, want vanaf 1 juni mag je als demo al pre orderen uit de nieuwe catalogus ! Natuurlijk krijg je als demo altijd 20% korting op je producten, hoor je nieuwtjes als eerste en mag je naar officiële Stampin' Up! evenementen.

Natuurlijk kan je er ook voor kiezen om de standaard starterkit aan te schaffen. Hier betaal je 129 euro voor en dan mag je voor 179 euro producten uitzoeken...

Vind je het leuk om in een creatief en gezellig team te komen, meld je dan nu aan bij mij !
Het kost je niks als je toch besluit dat het demoschap niks voor je is, je hoeft niks terug te betalen, je starterkit mag je houden...

Mail of bel me gerust als je vragen hebt. Weet je al zeker dat je wilt instappen, dan kan je je via {deze} link aanmelden, zoek in de demonstrator directory naar mijn naam en klik op 'join'.




Clearance Rack

Het opruimingshoekje weer bijgevuld met te gekke producten. Sommige producten zijn wel met 80% korting ! Ik zou even een kijkje gaan nemen, want op = op!
Je kunt de producten {hier} bekijken. Via de webshop kan er alleen nog maar met credit card betaald worden. Wil je wat bestellen en heb je geen credit card ? Geen probleem ! Mail je bestelling naar mij toe en na het weekend ga ik er weer een extra bestelling uit doen...


Weekly Deals

En hierbij ook de nieuwste weekly deals... Deze aanbiedingen zijn geldig tot aankomende woensdag. Wil je wat bestellen, geef je bestelling door op krista@zokris.nl.




 photo Groetjes-2.png

Geen opmerkingen