SU-per Challenge #40: Case-it!


Hoi ! Gister schreef ik dat ik later die dag nog wat zou posten. Dat is er helaas niet meer van gekomen. Zoals je misschien wel opgevallen is, heeft mijn blog een make-over gekregen. Ik was het grijzige een beetje zat en wilde alles fris wit hebben.

Meteen heb ik nieuwe headertjes voor de zijbars (of hoe noem je die dingen?) gemaakt, een nieuwe blog header, een handtekening en een nieuw watermerk voor op de foto's. Wat vinden jullie er van ? Lekker CAS hè ! Iedereen die mij een beetje kent of mijn blog al even volgt, weet dat ik erg van CAS houd :-)

De halve middag ben ik bezig geweest met de make-over en vergat dat ik nog wat zou bloggen. Die post houden jullie tegoed, want eerst wil ik jullie mijn kaart voor de nieuwe uitdaging van SU-per challenges laten zien.


De challenge van deze week is weer een CASE IT. Ik heb er mijn eigen draai aan gegeven, maar wilde wel iets met blauw en een vogeltje doen.
Dit is mijn kaartje geworden.




En deze producten heb ik gebruikt bij het maken van mijn kaart :





Doe je ook mee met de challenge ? Elke twee weken is er een leuk SU-pakketje te winnen ! Heel fijne dag en tot volgende keer !

 photo Groetjes-2.png

2 opmerkingen

  1. Mooi kaartje, leuk zo, met dat vogeltje! En je blog- look is mooi zo, ik houd van CAS!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leukerdje ! deze is lief en erg geslaagd
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen