Demo dag & nieuwtjes !



Afgelopen weekend ben ik weer naar de Regionals van Stampin' Up! geweest, samen met ongeveer 160 andere demonstratrices. Dit keer was het in Houten, wederom weer heel dicht bij huis dus ;-)
De dag vloog voorbij, er waren leuke presentaties, er werden Prize Patrols gehouden, ik won een set van Project Life (echt superleuk) en we hadden natuurlijk tijd om bij te kletsen en te swappen.



Op dit soort dagen wordt er veel geswapt (geruild). Het is geen verplichting, maar het is altijd leuk omdat iedereen altijd wat anders maakt. Je kan er een hoop inspiratie uit halen. Ik heb voor een groep speciale vriendinnen een zakje met monogram koekjes gemaakt.  Helaas ben ik vergeten de andere swap even op de foto te zetten...




Vind je het ook leuk om bij dit soort evenementen aanwezig te zijn ? Of wil je je hobbyproducten met 20% korting bestellen ? Neem dan even contact met me op, je kan nog instappen voor 65 euro !

* * *

Stampin' Up ! heeft nu ook een Nederlandse Facebook pagina, heb jij 'm al geliked ?
Klik op de foto om naar de pagina te gaan.


Ook is er een Pinterest pagina ! Klik op de foto om Stampin' Up! Nederland te volgen...




En natuurlijk, de weekly deals ! Ze zijn er weer. Tot volgende week dinsdag kan je wat bestellen, daarna komen er weer nieuwe deals !





 photo Groetjes-2.png

1 opmerking

  1. Hoi Krista, dat zal wel gezellig geweest zijn :-) Wat leuk dat je me een berichtje op mijn blog hebt geschreven......ja ik ben idd een die-hard scrapper! Ik zit in vier design teams waar ik het erg leuk heb en mooie spulletjes van krijg opgestuurd! Jij maakt ook leuke kaartjes en koekjes hoor ik ben niet zo goed in stempelen als jij hoor hihi groetjes Amy

    BeantwoordenVerwijderen