Hamburger Box Bigz XL


Hoi allemaal !

Een van de voordelen van het demo-schap is dat ik als demonstratrice de nieuwste producten van Stampin'  Up! mag pre-orderen. Zoals jullie weten komt over een week of twee de nieuwe catalogus uit. Vorige week kreeg ik mijn pre-order producten binnen met o.a. de Hamburger Box Bigz XL die !

Wat een leuk doosje is dat om in elkaar te zetten en het is echt heel eenvoudig. Je kan er natuurlijk vanalles in doen, kleine kadootjes, geld, een cupcake... Het doosje meet 10.2 x 8.3 x 3.2 cm.
De die is vanaf 1 juli te bestellen en kost 45.95.

Stampin'  Up! brengt elk jaar vijf nieuwe kleuren uit, de In Colors. Ook heb ik twee van die kleuren gebruikt bij het maken van het hamburgerdoosje : Hello Honey en Blackberry Bliss. Iedereen die mij een beetje kent weet wat mijn minst favoriete kleuren zijn...juist...paars en geel ;-)
Toch vind ik deze combinatie prachtig. Helemaal in combiatie met het nieuwe designer papier dat ik gebruikt heb. Deze is straks te koop in een paper stack. Het lint is ook nieuw en is in vijf kleuren (de In Colors) te koop.




En zo ziet de hamburger box er uit als ie open is...



Deze producten heb ik gebruikt :




* De nieuwe producten staan vanaf 1 juli pas in het overzicht van mijn gebruikte materialen
** Helaas is het Itty Bitty Punch Pack al uitverkocht !


 photo Groetjes-2.png

Geen opmerkingen