Nieuwe catalogus online !

Daar issie dan ! De nieuwe catalogus van Stampin' Up! Deze catalogus staat weer boordevol met nieuwe producten. Ben je ook nieuwsgierig geworden ?

Om de catalogus online te bekijken, klik je op de afbeelding. Wil je een eigen exemplaar thuis hebben, dan kan je er een bij mij bestellen. De kosten daarvoor zijn 3,50 exclusief verzendkosten. Mail me op : krista@zokris.nl om er een te bestellen.

Woensdag is er een bestelronde, dus wil je wat uit de nieuwe catalogus hebben, laat het me gauw weten !



Klik op afbeelding om naar de online catalogus te gaan.



Vanavond heb ik een open huis, mocht je ook nieuwsgierig zijn geworden naar de nieuwe catalogus, je kan er dan een bij me komen kopen. Ik heb ook mijn 'oude' stempelsets te koop en je kan een kaartje komen maken. Om 20.00 uur staat de koffie klaar ! Tot vanavond !




 photo Groetjes-2.png

Geen opmerkingen