Merry Christmas !

We zitten natuurlijk nog middenin de zomer, al doet het vandaag wat herfstachtig aan. Toch ben ik al begonnen met het maken van wat kerstkaartjes.

Een van de sets die ik heb mogen pre orderen is de set Wondrous Wreath, een van mijn favorieten uit de nieuwe herfst/ winter catalogus. Bij deze stempelset is een bijpassende set framelits te koop, handig want dan hoef je zelf niet te knippen !

Weer heb ik de tekststempel uit de hostess set Good Greetings gebruikt. Naast deze tekst zitten er heel veel andere teksten in het zelfde lettertype in die set, het is een heel bruikbare set dus.

Vanaf 28 augustus kunnen jullie ook producten uit deze nieuwe catalogus bestellen. 1 september doe ik weer een verzamelbestelling, wil je ook wat bestellen uit een van de lopende catalogi, dan kan je je bestelling doorgeven op : krista@zokris.nl






Deze producten heb ik gebruikt :



Fijne zondag nog !



 photo Groetjes-2.png

Geen opmerkingen