Curvy Keepsake Box




De Curvy Keepsake Box Die Thinlit (hele mond vol weer he ?) staat in de nieuwe herfst/ winter catalogus. Met deze thinlit kan je leuke doosjes maken. Om zo'n doosje te maken stans je de vorm twee keer uit. Bekijk het filmpje onderaan deze post maar eens, het is echt easy peasy.

Ik heb er (weer) voor gekozen het Kraft papier te gebruiken en de helft van de uitgestanste vorm te bestempelen met de Endless Wishes stempelset.

Ik heb de sterren met VersaMark gestempeld en deze met wit embossingpoeder bestrooid en met de Heat Tool verhit.

In de thinlit set zitten ook drie kleine tags, waarvan ik er een gebruikt heb om de tekst op te stempelen. De tag heb ik vastgezet met het nieuwe Lost Lagoon lint, welke ook in de herfst/ winter catalogus staat.






Deze producten heb ik gebruikt







Fijne dag vandaag nog !

1 oktober gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit. Wil je deze Thinlit dies of wat anders bestellen, geef dan je bestelling door via telefoon, sms/ what's app of email...


 photo Groetjes-2.png

Geen opmerkingen