SU-per Challenges




Op het blog van SU-per Challenges staat vanaf vandaag een nieuwe schets. Omdat ik van mezelf weer een ongebruikte stempelset moest pakken ben ik met de Flower Patch aan de slag gegaan. 
Deze set is hartstikke leuk, toch vond ik het best lastig iets te verzinnen. En met welke kleuren ? Blushing Bride wist ik wel, maar welke kleuren passen er mooi bij ? 

Ik heb mijn Color Coach er maar bij gepakt. Deze Color Coach kan je helpen bij het maken van kleurencombinaties. 

De Color Coach is een waaier van 55 dubbelzijdige kaartjes van 11,5 x 7 cm. Op de voorkant staat een van de Stampin' Up! kleuren en aan de andere kant twee kleurencombinaties. Ik vind het echt een heel handige tool. De Color Coach (130118) kost € 17,95.
De In Color kleuren voor de Color Coach zijn apart te verkrijgen.




Uiteindelijk heb ik deze kaart gemaakt, met de kleuren Blushing Bride, Perfect Plum en Sahara Sand. Gelukkig is er bij deze stempelset een set Framelits te koop, scheelt een hoop knipwerk ;-)





Deze materialen heb ik gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog




Heel fijne dag verder en tot volgende keer !


 photo Groetjes2.png

 photo Shoppen-1.png

 photo demo.png

   photo Facebook-1.png  photo Twitter-1.png  photo Pinterest-1.png  photo Instagram.png  photo YouTube.png

Geen opmerkingen