'Tis the season...


Op deze regenachtige zondag heb ik een filmpje voor je.  Van de week liet Mariska een kaart zien waardoor ik erg geïnspireerd raakte. Met neutrale kleuren kan je ook heel goed kerstkaarten maken ! Door gebruik van het glimmer paper maakt het net even wat feestelijker. Ik ben blij met het eindresultaat.

De stempelset - "Many Merry Stars" - die ik gebruikt heb staat in de 'Herfst/ winter supplement'. In de rechter zijbalk vind je de link naar het supplement.

Bekijk het filmpje maar eens, ik hoop dat je het leuk vindt ! Fijne dag verder... ik ga weer lekker verder met mijn kerstkaarten. Tot gauw !










Ik heb deze materialen gebruikt bij het maken van de kaart
Built for Free Using: My Stampin Blog




Wil je een van deze producten of iets anders uit een van de lopende catalogi bestellen ? Op 1 december ga ik weer een bestelling doen, dan heb je je producten ruim op tijd binnen om onder de boom te leggen !

Pssss...ZoKris heeft ook cadeaubonnen te koop. Heel leuk om te geven voor kerst of als verjaardagskado!



 photo Groetjes2.png

 photo Shoppen-1.png

 photo demo.png

 photo Facebook-1.png  photo Twitter-1.png  photo Pinterest-1.png  photo Instagram.png

1 opmerking

  1. Wat een leuk kaartje Krista! Super gemaakt dit filmpje en erg handig welke spulletjes je hebt gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen