Butterfly Basics


Vandaag kwam Chantal, mijn collega demovriendin een dagje bij mij om te spelen met de nieuwe Stampin' Up! pre order spullen... Na wat wikken en wegen besloten we met de Butterfly Basics stempelset en de bijpassende framelits* aan de slag te gaan.

In de lente/ zomer catalogus staat een erg leuke kaart, gemaakt met een van de framelits. Helemaal namaken wilden we het niet, want de gebruikte kleuren vonden we niet bij ons passen, dus besloten we met Lost Lagoon, Soft Sky en Smoky Slate te gaan werken.

De basiskaart is 20 x 10 cm en we hebben gebruik gemaakt van het Naturals White cardstock. Ik had het al even in huis, maar had er nog niks mee gedaan. Dat papier, helemaal in combinatie met de spetters uit de Gorgeous Grunge stempelset, vind ik prachtig !

De uitgestanste vlinder is best groot, ongeveer 6 x 8 cm. En dat is de middelste maat uit de set framelits !

Nadat Chantal naar huis gegaan is vanavond, heb ik het zelfde kaartje nog eens gemaakt, maar dan in roze tinten.
De kaart met de blauwe vlinders heeft mijn voorkeur. Welke vind jij het mooist ?



 



Deze materialen heb ik gebruik :

Built for Free Using: My Stampin Blog



* De gebruikte stempelset en framelits zijn vanaf 6 januari verkrijgbaar.


Welterusten voor zo !


 photo Groetjes2.png


 photo Shoppen-1.png



 photo demo.png




 photo Facebook-1.png  photo Twitter-1.png  photo Pinterest-1.png  photo Instagram.png  photo YouTube.png

Geen opmerkingen