Celebrate Today !




'It's the most wonderful time of the year !' Ik heb het niet alleen over de kerstdagen. Vanaf 6 januari gaat de lente/ zomer catalogus online EN begint weer de Sale-A-Bration periode. Feestje !

Als demonstratrice heb ik al wat nieuwe producten mogen pre orderen. Ik kan je vertellen dat de lente/ zomer catalogus ECHT super is en bomvol te gekke producten staat ! De komende weken ga ik jullie allerlei projecten laten zien gemaakt met producten uit een van de nieuwe catalogi.



Vandaag heb ik weer een filmpje voor je. De gebruikte stempelset + bijbehorende framelits staan ook in de nieuwe lente/ zomer catalogus. Het is nu al een
favorietje :-)
Veel plezier bij het bekijken van het filmpje !





Deze producten heb ik gebruikt, de stempelset en bijpassende framelits staan nog niet in de lijst,
omdat de catalogus pas 6 januari live gaat...


Built for Free Using: My Stampin Blog




Fijne avond nog en tot de volgende keer !


 photo Groetjes2.png


 photo Shoppen-1.png


 photo demo.png



 photo Facebook-1.png  photo Twitter-1.png  photo Pinterest-1.png  photo Instagram.png  photo YouTube.png


Geen opmerkingen