Home decor & Weekly Deals


Deze week vind ik de Weekly Deals wel heel gaaf ! Kijk maar eens, de Texture Boutique is flink afgeprijsd...

Deze machine is alleen te gebruiken met embossingfolders, heel licht in gewicht en dus makkelijk mee te nemen.
Bekijk het filmpje maar eens, de machine ziet er nu wat anders uit, maar werkt precies het zelfde.

Mocht je er een willen bestellen, vrijdag ga ik weer een bestelling doen bij Stampin' Up!...






* * *


Vorige week ben ik bijna een hele week ziek geweest, de griep heeft me flink te pakken gehad... Alleen maar op de bank hangen en in bed liggen met 40 graden koorts vind ik niks... Toch kreeg ik ergens een brainwave ;-)

Ik had nog wat kleine potjes staan waar appelmoes in gezeten heeft en ik wilde er waxinelichtjes houders van maken. Het enige wat ik gebruikt heb is een stukje DSP, de Star framelits en flink wat Linen Thread. De potjes staan buiten bij de voordeur en gaan bijna elke avond aan.
Het licht van gewone waxine lichtjes vind ik het mooist, maar je kan er natuurlijk ook een lichtje op batterijen in doen...








 photo Groetjes2.png

 photo Shoppen-1.png

 photo demo.png

 photo Facebook-1.png  photo Twitter-1.png  photo Pinterest-1.png  photo Instagram.png  photo YouTube.png

Geen opmerkingen