SU-per Challenges #66 : Banners





Hoi allemaal ! Deze challenge vind ik leuk. Ik gebruik al vaak bannertjes op mijn kaarten omdat ik dat zo leuk vind staan... Deze keer heb ik twee banners gemaakt van het All Is Calm DSP.

Natuurlijk is het weer een kerstkaart geworden. De komende weken staan ook in het thema kerst, want ik loop weer hopeloos achter. Waar ik me voorneem elk jaar in augustus langzaamaan te beginnen, is weer niet gelukt. Wederom wordt het doorbuffelen zo rond Sinterklaas ;-)

Wil je ook meedoen met de challenge ? Dat kan, neem maar eens een kijkje op het blog van {SU-per Challenges}.





Deze materialen heb ik gebruikt. Klik op de thumbnails om naar mijn webwinkel te gaan en de producten beter te bekijken.

Built for Free Using: My Stampin Blog




Bedankt weer voor het langskomen en tot snel !


 photo Groetjes2.png


 photo Shoppen-1.png


 photo demo.png


 photo Facebook-1.png  photo Twitter-1.png  photo Pinterest-1.png  photo Instagram.png  photo YouTube.png

1 opmerking