Watercolor Winter Kit





Kan je je nog herinneren dat ik op conventie in Brussel een leuke kit gewonnen had ? Nou, deze lag nog steeds onaangeroerd in mijn kast... Ik ben gisteravond begonnen met het maken van de kaarten en had ze gisteravond ook bijna af.

De kit bevat bijna alles om zo 20 kaarten (en je krijgt er bijpassende enveloppen bij) te maken. Ook krijg je er stap-voor-stap instructies bij. Ik heb er voor gekozen de kaarten net zo te maken als de instructies, maar natuurlijk kan je zelf ook heel goed wat bedenken en maken met de bijgeleverde materialen.

Wat er niet in de kit zit is de gebruikte stempelset 'Watercolor Winter Too', het inktkussen dat ik gebruikt heb en de flesjes navul inkt.

Heb je redelijk snel wat kaarten nodig, is deze kit een uitkomst ! Bekijk het filmpje maar eens als je wil zien hoe de kit er uit ziet en wat je er mee kan.









Built for Free Using: My Stampin Blog



Fijne dag verder en tot de volgende keer !



 photo Groetjes2.png


 photo Shoppen-1.png


 photo demo.png



 photo Facebook-1.png  photo Twitter-1.png  photo Pinterest-1.png  photo Instagram.png  photo YouTube.png

Geen opmerkingen