Butterfly Basics


Wat is het toch een prachtige set, de Butterfly Basics...

Tijdens convention werd er tijdens een workshopje laten zien hoe je een kaartenmapje kon maken. Kerstin gebruikte daar voor een Giftcard Enclosure en deed daar een aantal kaartjes in. Kerstin, bedankt voor de inspiratie !

Omdat ik dat zo leuk vond, wilde ik dat ook eens maken. Eerst het mapje uit de workshop gedaan, vrijwel meteen na convention. Vandaag heb ik onderstaand mapje gemaakt. Met de Butterfly Basics stempelset en de bijbehorende framelits. Eigenlijk heb ik dit keer alleen van de vlinderstempel gebruik gemaakt...
Ik heb er meteen een filmpje van geschoten. Scrol even naar beneden om het filmpje te bekijken.

Hier onder kan je de foto's van de gemaakte kaartjes goed bekijken. Op het filmpje zijn ze nogal snel voorbij gekomen omdat de focus op het mapje lag ;-)

De kant-en-klare Note Cards & Envelopes passen precies in zo'n mapje, lekker makkelijk ! De kaartjes had ik dan ook zo klaar.





 


Veel kijkplezier !



Deze producten heb ik gebruikt :
Built for Free Using: My Stampin Blog



Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer !!




 photo Groetjes2.png

 photo Shoppen-1.png


 photo demo.png


     





2 opmerkingen