Envelope Punch Board filmpje




Hoi ! Het is woensdag en dat betekent dat ik weer een filmpje voor je heb. Vandaag laat ik je zien hoe ik een doosje maak met het Envelope Punch Board. Dit doosje is precies groot genoeg om vier waxinelichtjes in te verpakken, maar je kan er natuurlijk ook snoepjes/ chocolaatjes in doen.

Wist je dat het Envelope Punch Board deze week in de Weekly Deals met korting te koop is ? Je betaalt nu geen € 22,95 maar € 17,21 !
Aankomende maandag gaat er een verzamelbestelling de deur uit, dus wil je 'm bestellen, of iets van de andere Weekly Deals of producten uit een van de lopende catalogi, laat me het weten !



Wil je geen filmpje missen ? Abonneer je dan op mijn {YouTube kanaal} !

Veel kijkplezier !






Deze materialen heb ik gebruikt
Built for Free Using: My Stampin Blog



Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer !



 photo Groetjes2.png


 photo Shoppen-1.png



 photo demo.png



 photo Facebook-1.png  photo Twitter-1.png  photo Pinterest-1.png  photo Instagram.png  photo YouTube.png


Geen opmerkingen