Extra informatie Sale-A-Bration




Gister is de nieuwe lente/ zomer catalogus online gegaan ! Je kan de catalogus online {hier} bekijken.

Daarnaast is ook de Sale-A-Bration van start gegaan en dat is een feestje ! Bij elke € 60,- die je besteed aan Stampin' Up! producten (uit de annual catalogus of de lente/ zomer catalogus) mag je een product uit de Sale-A-Bration folder uitzoeken, gratis ! Bij besteding van € 120,- zijn dat dus twee gratis producten. Klinkt goed he ! Je kan de SAB folder {hier} bekijken.

Wil je kans maken op een gratis stempelset, buiten de Sale-A-Bramion om ? Voor elke € 10,- die je bestelt bij de aankomende verzamelbestelling, krijg je een lootje. Vlak voordat ik mijn verzamelbestelling ga doen, trek ik een lootje, de winnaar van het lootje mag van mij een stempelset uitzoeken uit de annual catalogus of de lente/ zomer catalogus. Hoe leuk is dat ? Hoe meer je bestelt, hoe meer lootjes je krijgt en hoe meer kans je maakt op die gratis stempelset...

Op 12 januari ga ik de verzamelbestelling doen, dus als je wat wil bestellen, geef het me door via krista@zokris.nl.


* * *

Als hostess wordt je tijdens de Sale-A-Bration ook extra verwend, vanaf een totale omzet van € 275,- krijg je € 27,- extra hostesscredits bovenop de € 40,- die je sowieso al krijgt dan ! Bekijk het onderstaande tabelletje maar eens...

Vind je het ook leuk als ik tussen nu en 31 maart een workshop bij je thuis kom doen ? Het enige wat jij hoeft te doen is te zorgen voor wat koffie/ thee met wat lekkers, de rest verzorg ik !
Mail me voor meer informatie of om een datum te boeken.




* * *

Lijkt het je nou ook leuk om demonstratrice te worden ? Nu is het extra aantrekkelijk, want naast je starterkit kan je kiezen uit de volgende twee opties met gratis producten.
De eerste optie is het uitkiezen van een gratis Simply Created Project Kit uit de lente/ zomer catalogus.

De tweede optie is dat je uit de SAB folder twee gratis producten mag uitzoeken. 

Een starterkit kost € 129,-, je mag dan voor € 179,- producten uitzoeken.






Heb je nog vragen, schroom niet en mail of bel me !



 photo Groetjes2.png


 photo Shoppen-1.png


 photo demo.png



 photo Facebook-1.png  photo Twitter-1.png  photo Pinterest-1.png  photo Instagram.png  photo YouTube.png

Geen opmerkingen