SU-per Challenges #72




Vandaag staat er weer een nieuwe uitdaging online op het SU-per Challenges blog en dit keer is het een schets.

Omdat ik gister zo lekker bezig was met het Irresistibly Yours DSP,de blendabilities en de Butterflies Thinlits Dies wilde ik daar nog even verder mee spelen.

Ik heb ervoor gekozen het DSP met de dignonale strepen te kleuren met de Smoky Slate Blendabilities, ik heb weer de middelste kleur uit de set gebruikt.
Bij grijs vind ik roze zo mooi kleuren, dus weer een favorietje van mij er bij gepakt... De vlinder uitgestanst met het zilverkleurige foil papier en klaar ! 

De kaart is 20 x 10 cm. 



Deze materialen heb ik gebruikt

Built for Free Using: My Stampin Blog




Fijne dag vandaag !



 photo Groetjes2.png








     

1 opmerking

  1. Weer een leuke uitdaging!! En wat heb je er een gave kaart mee gemaakt!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen