Bokeh techniek



Het kaartje van vandaag heb ik gemaakt met de "bokeh" techniek. Ik zag laatst op Pinterest een kaartje met die techniek voorbij komen en ik vond het er zo leuk uitzien, dat ik het ook eens wilde doen.

Bokeh is een term die uit de fotografie komt. Wikipedia zegt het volgende :

"Bokeh drukt de kwaliteit van de onscherpte in een foto uit. Het gaat om de onscherpte die ontstaat doordat het voorwerp buiten het scherptevlak ligt."


 


Ik heb een filmpje gemaakt en laat je daarin zien hoe ik het achtergrondje gemaakt heb. Het is even wat werk om het achtergrondje te maken, maar het geeft zo'n leuk effect als ie klaar is ! 

Bekijk het filmpje maar eens...





Deze producten heb ik gebruikt. Klik op een van de afbeeldingen om te kunnen shoppen. 

Built for Free Using: My Stampin Blog


Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer !






3 opmerkingen

  1. Bedankt dat je zo'n duidelijk filmpje hebt gemaakt om te laten zien. Een erg leuke techniek. Ga ik zeler proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Krista wat heb je weer een ontzettend super gaaf filmpje gemaakt!!!!!! Echt helemaal leuk! Helaas heb ik nog geen refills, dus kan ik dit nog niet direct uitproberen, maar ik ga dit zeker onthouden! Zo gaaf!!! Bedankt weer voor je filmpje!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen