Four Feathers




Het is woensdag en dat betekent dat er weer een filmpje is ! Van de week liep ik bij de Action en mijn oog viel op een zakje hartjes marshmallows. Ik wist meteen wat ik er mee wilde gaan doen...

Ik heb wat marshmallows in een cellophane bag gedaan en van Kraft cardstock een heel simpel houdertje gemaakt. 

De hartjes marshmallows en het gebruikte DSP maken wel duidelijk dat je dit ook voor je Valentijn kan maken, maar ik heb een niet al te Valentijnerige (dit is niet echt een woord he, haha) tekst gebruikt. De Four Feathers stempels vond ik ook neutraal, maar heb ze dan wel weer in roze tinten gestempeld.

Om deze houder te maken neem je een stuk cardstock van 10 x 24 cm en deze ril je op 9 cm, 13 cm en 22 cm. Vervolgens pons je met een circle pons uit de bovenkant een stukje zodat de bovenkant van het zakje er doorheen kan. Dit is een beknopte beschrijving. Bekijk het filmpje maar voor een uitgebreidere beschrijving...





Deze materialen heb ik gebruikt. Klik op de plaatjes om bij mijn webwinkel te komen.

Built for Free Using: My Stampin Blog



Bedankt voor het langskomen en tot volgende keer !







Geen opmerkingen