Berry Basket




Eindelijk heb ik gister de Berry Basket uit het plastic gehaald. Het was er gewoon nog niet van gekomen er een projectje mee te maken. Ik bedacht van de week dat het wel leuk zou zijn een kleine Paas-attentie te maken voor de juffen van de jongens. In de Berry Basket passen precies van eikaarsjes. 

De Big Shot heeft overuren gemaakt. Om een Berry Basket in elkaar te kunnen zetten moet je namelijk twee keer de die met het cardstock door de machine halen. Toen bedacht ik me dat de Butterfly Thinlits wel leuk zouden staan op de basket. En later wilde ik toch ook nog een vlinder van vellum erop plakken. En zo'n stekertje uit de set From the Garden vond ik er ook wel bij passen... En dat keer 6, want de jongens hebben allebei drie juffen. 





Deze producten heb ik gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog


Fijne avond nog !





1 opmerking

  1. Super leuk deze mandjes!!! ik ben helemaal fan. Lang geleden dat ik nog eens kwam kijken, maar dat ga ik niet meer laten gebeuren! Heb zo veel prachtige dingen gezien ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen