Melon Mambo




Chocolaatjes in Melon Mambo verpakking ! Niet echt natuurlijk, maar het lijkt wel erg. Mooi dat de eerder ingekleurde Blended Bloom er bij past !
In het bekertje zaten van de week nog snoeptomaatjes, die kon ik mooi recyclen... 

De tag was ook zo gemaakt. Ik heb 'm geïnspireerd op het kaartje van {gister}. Er lag nog een strookje Typeset DSP en een stukje Glimmer Paper op mijn werkplekje. Wat extra goudaccenten er bij en klaar ! Zo heb ik toch een leuk kadootje ? Ik weet nog niet naar wie het bekertje gaat, maar er komt vast wel een bestemming voor ;-)

Deze producten heb ik gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog


Tot morgen !






1 opmerking

  1. Hai Kris,

    Ook deze creatie is weer super gaaf!!!! Degene die deze beker vol met lekkere chocolaatjes ontvangt zal daar vast erg blij mee zijn! Snoeptomaatjes zijn niet aan mij besteed. Ook al kom ik toch echt uit het Westland en woon ik hier tussen de kassen.....en staat het bedrijf van de Tommies hier ook.....niet echt mijn ding tomaten....bah.... Maar deze tommiesbeker daar wordt ik wel vrolijk van! hahahaha

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen