Hello !




Woensdag filmpjes dag ! Helaas moest ik vorige week verstek laten gaan omdat ik ziek was... Nu ik weer helemaal opgeknapt ben heb ik weer een filmpje voor je.

Soms, als ik niet weet hoe ik moet gaan beginnen, pak ik de Color Coach er even bij. Ik wist dat ik iets met Hello Honey wilde gaan doen, maar omdat ik eigenlijk helemaal niet van geel houd, wist ik even niet welke kleuren ik er bij kon combineren. Met de Color Coach is het heel makkelijk, de Color Coach geeft twee suggesties... Bekijk het filmpje maar eens, dan weet je waar ik het over heb. 
Veel kijkplezier !







Deze producten heb ik gebruikt :
Built for Free Using: My Stampin Blog







1 opmerking

  1. Heel mooie kaart, ik was ook geen fan van geel maar heb ondertussen zo veel mooie creaties met geel gezien dat ik mijn mening moest herzien. Deze bevestigd mijn (herziene) mening ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen