Nieuwe catalogus !




Daar issie dan eindelijk ! Vanaf vandaag kan je uit de nieuwste Stampin' Up! catalogus producten bestellen. De catalogus staat weer boordevol prachtige nieuwe producten - daarnaast staat er ook eea dat meegegaan is uit de vorige catalogus.
Mijn eerste order is al besteld. Wil jij ook Stampin' Up! producten bestellen ? Volgende week, 10 juni, gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit. Heb je de catalogus nog niet, dan kan je deze bij mij bestellen voor 3,50 exclusief verzenden. Vaste klanten krijgen een exemplaar van mij gratis. Ook is de catalogus online te bekijken. Klik op het plaatje bovenaan deze post of klik {hier}.

* * *

Afgelopen weken hebben we 'operatie huiskamer' gehad, we zijn druk bezig geweest om alles op te knappen. We zijn nog niet helemaal klaar, maar het einde is in zicht. Dat is ook de reden geweest dat ik nauwelijks geblogd heb. Maar ik heb er weer zin in ! Ook ben ik bezig met een nieuwe workshopagenda. Deze zal binnenkort online komen. 

Tijdens het opruimen kwam ik nog twee kaartjes tegen die ik met de In Colors van 2013-2015 heb gemaakt... Het viel me dit jaar tegen afscheid te nemen van deze vijf mooie kleuren. Gelukkig hebben we vijf prachtige kleuren er voor in de plaats gekregen.


(klik op de foto's om ze groter te zien)


Built for Free Using: My Stampin Blog




Fijne dag vandaag !!





Geen opmerkingen