Catalogus CASE



Al een tijdje viel mijn oog op deze kaart tijdens het doorbladeren van de jaarlijkse catalogus. De combinatie grijs/ geel vind ik prachtig, dus ik wilde de kaart absoluut eens gaan CASEn (Copy And Share Everything). Vandaag was een mooi moment daarvoor. Ik zat een beetje inspiratieloos aan mijn werktafel en weer zag ik de kaart in de catalogus... Hoppa...

Het was een eenvoudig kaartje om te maken, je hebt alleen het nodige stanswerk te doen, maar met de Big Shot en de framelits is dat zo gepiept. Ik heb gebruik gemaakt van de kleine vlinder framelit uit de Butterflies Thinlits set en de Bold Butterfly Framelits. Het gebruikte glimmer papier is het Glimmer Paper Dazzling Diamonds, al lijkt het wel zilver he ?
Met de Watercolor Wash achtergrond stempel heb ik met Basic Gray een afdruk gemaakt op het Whisper White Thick Cardstock (had ik je al verteld hoe super dat cardstock is ?)

Op de kaart in de catalogus is gebruik gemaakt van een donkerdere kleur geel, iets van Hello Honey of Crushed Curry, ik vond So Saffron er wel mooi bij staan.



Maar... omdat ik ook nog een kaartje wilde laten zien met de ZoKris Kleurencombinatie, heb ik het zelfde kaartje nog eens gemaakt, maar dan in de kleuren Basic Gray, Pool Party, Lost Lagoon en Hello Honey.



En toen ik daar mee klaar was, leek het me ook wel leuk om de kaart in Basic Gray met Mint Macaron te maken... Drie kaartjes in ongeveer een half uur tijd, easy peasy !

Deze producten heb ik gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog



Fijne avond nog en tot gauw !





Geen opmerkingen