Watercolor Wishes Card Kit + eenmalige korting



Eindelijk is ie te bestellen : de Watercolor Wishes Card Kit. Vele malen viel mijn oog op deze kit in de annual catalogus, maar helaas was ie nog niet te bestellen. Maar nu wel ! 



Ik ben voornamelijk voor de bijpassende stempels gevallen. Aanstaande maandag 13 juli 2015 ga ik een verzamelbestelling doen en kan ik jouw exemplaar ook mee bestellen.
En weet je wat nou zo leuk is ? Je krijgt eenmalig een korting van 10% op deze kit, omdat ik over twee weken jarig ben ! Je betaalt dan geen € 42,50 maar € 38,25 voor deze kit. 
Natuurlijk mag je ook andere producten toevoegen aan je bestelling, maar de korting geldt alleen voor de kit.

Stuur je bestelling door voor a.s. zondag en zorg ook dat je betaling bijtijds bijgeschreven staat !


De Watercolor Wishes Card Kit bevat 20 dubbele kaarten. Deze kaarten hebben al een artistieke print. Met deze kit maak je in een handomdraai 20 unieke kaarten.
Het enige dat je nog nodig hebt is lijm. De kit bevat een bijpassende stempelset, een clear block en twee mini inktkussentjes.

De coordinerende kleuren zijn : Crushed Curry, Night of Navy, Pool Party, Tip Top Taupe en Watermelon Wonder.







Geen opmerkingen