SU-per Challenges : Feest !



Bij SU-per Challenges vieren we een klein feestje vandaag. We vieren namelijk dat de 100e challenge online staat ! Het thema van deze twee weken is dan ook 'feest'.

Dit is mijn kaartje geworden, ik heb 'm redelijk simpel gehouden en gewerkt met de combinatie Pink Pirouette en Smoky Slate. Het blijft toch een van mijn favoriete kleurencombinaties.


De basiskaart is een stuk Whisper White cardstock met daarop ook een stukje van dat zelfde cardstock erop geplakt. Het stuk cardstock op de basiskaart is een klein stukje kleiner dan de basiskaart. 

Uit een van de Designer Series Paper Stacks heb ik een gestreept vel in de kleur Pink Pirouette gepakt en er een heel smal strookje van gesneden. Van het Glimmer Paper Silver heb ik een nog smaller strookje gesneden en deze op het cardstock geplakt. De ballonnenstempels uit de set 'Celebrate Today' vind ik ook nog steeds fantastisch.
Het kaartje heb ik afgewerkt met wat lichtroze sequins (niet van SU).


Deze producten heb ik gebruikt :



Built for Free Using: My Stampin Blog




Heel fijne dag vandaag !





Geen opmerkingen