Gift Bag Punch Board



Soms vergeet ik wel eens wat ik allemaal in de kast heb liggen. Eigenlijk is het schandalig, maar het overkomt jou ook vast wel eens...
Toen ik van de week op zoek was naar een stukje DSP (ik bewaar alle 30 x 30 vellen in een la), zag ik onderin de la ineens dat leuke Silver Fancy Foil Designer Vellum liggen. 

Meteen bedacht ik dat ik daarmee wel aan de slag kon gaan voor de nieuwe SU-per Challenge... Het Gift Bag Punch Board staat in de nieuwste challenge centraal.
Ik wilde ook wat banners erop doen en toen bedacht ik me dat Banner Triple Punch ook nog aardig werkloos in de kast lag. Dus dat was een mooie gelegenheid deze ook tevoorschijn te halen. Uit de losse hand kan ik ook aardig banners maken, maar met de pons is het wel heel makkelijk. Je kan drie verschillende breedtes maken met deze pons, namelijk 1", 1-1/2" en 2".

Ook kon ik het weer niet laten met de Watercolor Wings stempelset aan de slag te gaan. Aangezien ik Soft Sky en Lost Lagoon erg mooi vind staan bij zilver, heb ik die kleuren gebruikt om de vlinder te stempelen.



Deze producten heb ik gebruikt :


Built for Free Using: My Stampin Blog



Tot de volgende keer !








1 opmerking