Pillow boxen



Waar ik voorheen ongelooflijk liep te pielen met waxpapier en een prikpen om mijn cardstock uit bijvoorbeeld de Butterfly Thinlits te halen, ging van de week heel netjes en rap met de nieuwe Precision Base Plate. Wat een uitvinding van Sizzix ! Met de Precision Base Plate stans je heel makkelijk gedetailleerde framelits uit cardstock. Ik vind het echt een aanrader! Bekijk het filmpje onderaan deze post maar eens...

Van de week heb ik twee doosjes gemaakt met de Square Pillow Box Thinlits Dies en het Corrugated Paper. Beide doosjes zijn versierd met producten van Stampin' Up! uit de nieuwe herfst/ winter catalogus.




Deze producten heb ik gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog

* het Gold Metallic inktkussen is helaas niet meer te koop bij Stampin' Up!






Fijne dag vandaag !






Geen opmerkingen