Project Life : bellen blazen



Als de jongens bij opa en oma zijn, maakt opa vaak foto's met een echt fototoestel. Waar ik mijn iPhone gebruik en best redelijke foto's maak daarmee, kan je toch echt het verschil wel zien met foto's gemaakt met een echt goed fototoestel. Blijf vooral foto's maken, opa ;-)

De foto's voor deze layout zijn ook gemaakt met het toestel van opa. De jongens hadden een flesje bellenblaas gekregen en probeerden grote bellen te maken.

Deze pagina's komen in mijn 6" x 8" album. In dat album wil ik alle foto's van dagjes uit, logeerpartijtjes en andere leuke uitstapjes doen. Ik ben begonnen met pagina's van afgelopen zomervakantie, maar hoop er van afgelopen en komende maanden ook foto's in te doen.

De foto's en kaartjes heb ik inmiddels in page projectors van Stampin' Up! gedaan...




Deze producten heb ik gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog










1 opmerking

  1. Love your photos especially through the bubble! Look great in your PL layout. Zx

    BeantwoordenVerwijderen